kakkan1114

Alla inlägg under mars 2014

Av karin gustafsson - 30 mars 2014 12:48

Godmorgon på morgonen vid halv 11 så åkte vi till stallet och fyllde på vatten till hästar och mockade boxarna och hagarna. Det kanske tog en timma och göra allt. Men sen åkte vi hem och nu är vi hemma. Och snart ska jag träffa en kompis till mig som kommer. Men vi hörs

[Bild]

Av karin gustafsson - 29 mars 2014 18:45

Nu har jag precis kommit hem efter som jag har varit ute en stund men mina kompisar. Ikväll så ska jag äta middag med familjen och släktingar. Sen ska jag antagligen ut med några kompisar igen och bara hänga och så. Men är inte säkert att jag är ute så lång stund men vi får se. Jag har inte haft så mycket att blogga idag efter som det har varit fint väder ute så då har jag självklart varit ute. Sen har jag umgås med mina kompisar och så. Men här får ni en bild som mamma tog på mig

Av karin gustafsson - 29 mars 2014 13:29

Nu sitter jag i trädgården och sola och det är så sjukt varmt idag. Igår var det 20 grader vid 12 igår. Och idag är det 12 -14 grader. Nu känns det verkligen som att våran kommer och det känns nästan som sommar redan. Var uppe vid stallet en sväng och hästarna ståg utan täcken och så. Då känndes det som sommar flera ryttare hade ridit barcka i går.

Av karin gustafsson - 28 mars 2014 15:24

Japp nu är skolan avklarat för denna veckan och det är väldigt skönt med det. Nu är jag på väg hem jag ska svepa om och sen ta bussen och möta upp mamma och sen ska vi handla och lite så. Och sen åker vi hem. Och på kvällen ska jag kanske träffa en kompis från min skola annars blir det att vara hemma och mysa med hunden

Av karin gustafsson - 28 mars 2014 10:41

Nu är jag i skolan och vi har rast. Sen har vi A-pass och sen vid 3 så slutat jag. Då åker jag hem och sen tar jag bussen till mamma och ikväll kommer även min kusin till oss och hälsar på. Men skriver mer när jag är hemma och om jag hinner på rasterna

Av karin gustafsson - 27 mars 2014 19:22

Många i min klass av både tjej och killkompisarna vill att jag ska göra det jag brinner för. Dom vet alla mina mål med ridningen dom vet hur mycket jag sattasar på det här jag håller på med. Dom vill att jag ska nå mina mål och dom stöttar mig. Dom frågar alltid hur det går. Och när det har gått dåligt så säger dom ge aldrig upp dina drömar. För nån gång i livet så ropar högtalarna på Falsterbo och Skandinavien varsågod och rid Karin. Nån gång i ditt liv så kommer du vara där säger dom. Jag som person ger inte upp så lätt som man tror inte för en sport man brinner för. Det är så kul att mina kompisar stötte mig också. Dom vill att jag ska lyckas och att jag ska vara glad. Dom säger ofta till mig att jag måste ha kämpat för ditt jag är idag inom ridningen. Jag får till och med råd ibland av en av lärana i skolan. Dom vet hur mycket jag sattasar på dena sporten. Mina kompisar är otroligt snäll och jag ska verkligen tacka dom hur mycket dom stöttar mig och så. Men dom tror verkligen på mig och om jag kommer till Falsterbo nån gång så säger dom att dom kommer och hejar på mig. Och ridsporten är inte så enkelt det är mot gångar också inte så lätt som det ser ut. Jag har ridit i snart 5 år och hela min rid karriär har jag haft många mot gångar och det har fallit tårar då och då och även om det är jobbigt ibland så kämpar jag.

Av karin gustafsson - 27 mars 2014 07:59

Godmorgon idag är det torsdag och det inebär att jag drar direkt till stallet efter skolan som vanligt. Men efter stallet är färdigt så blir det att plugga kan ju läxan så det kommer bli lätt. Sen ska jag mys i mitt rum eller något. När jag vaknade idag så gick min säng sönder för 3 gången på denna veckan. Men så är det. Men vi hörs

Av karin gustafsson - 26 mars 2014 19:20

Skolan var helt okej idag faktist. Men vi hade idrott idag och vi spelade fotboll och det var super kul. Och ikväll skulle jag sätta mig framför datorn och Blogga men den var så himla seg så jag tog ett beslut och skriva från min mobil istället. Men nu ligger jag och kollar på tv efter jag har varit med en kompis. Men vi hörs. Men ös in frågor

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Skapa flashcards