kakkan1114

Alla inlägg under januari 2013

Av karin gustafsson - 25 januari 2013 19:06

hej jag ska bara säga hur mycket och hur glad jag är att jag känner dig. vi har kännt varandra i 4 år eller nåt och vi blev vänner första gången vi träffades . jag kan prata med dig om allt vi åker på semester och till morfar till sammans. sist vi sågs så var det på landvette när vi skulle åka till singapore och malassia och thailand tillsammans. faskt jag önskar ju att vi dåde grannar och då kunde vi vara tillsammans varge dag och gå i samma skolan det är synd att du inte bor här. vi har gjort så mycket tillsammans tex vara på liseberg och jag fick dig och åka lisebergsbannan för första gången och när vi var hos morfar med marius och daniel när dom kastade snöbollar på oss.  jag kan inte säga hur mycket du betyder för mig för dig kan man lita på och du är en äkta vänn. jag hoppas värkligen att du förstår hur mycket du betyder för mig. Men vi måste ses snart igen och vi får hålla kontakten till dess och du ska veta hur mycket jag tänker på dig.ÄLSKAR DIG ALICE 

Av karin gustafsson - 24 januari 2013 19:28

hej bloggen. i dag har jag varit i skola men mådde dåligt så min mamma fick komma och hämta mig. men jag mår bra nu. Men på lördag så ska jag träffa några kompisar vi ska åka skriskor ska bli jätte kul faktist. men nu ska jag kolla lite bloggar här kommer en lista på vilka bloggar jag kollar på

 

1 nellieberntsson.se

2.henrikbarry.se

3.linnolsson.se

4. kissis.se

 

Av karin gustafsson - 23 januari 2013 14:42

HEJ BLOGGEN SITTER PÅ ENGELSKA LEKTON OCH DET ÄR VÄLDIGT ROLIGT NÄR MAN ÄR ENSAM MED 3 LÄRARE. MEN I GÅR RED JAG GICK SUPER BRA FICK MYCKET BERÖM AV RID LÄRARENA. JAG HAR INTE GJORT SÅ MYCKET I DAG SKA VÄL MYSA MED FAMILJEN I DAG. OCH GÖRA LÄXSORNA JAG SVARADE PÅ ERA FRÅGOR I GÅR MEN DET KOMMER UPP PÅ BLOGGEN I KVÄLL HOPPAS JAG. NU MÅSTE JAG SLUTA SKA HA LEKTON NU PUSS PÅ ER  

Av karin gustafsson - 22 januari 2013 16:13

HEJ BLOGGEN NU SITTER JAG I MIN SOFFA OCH LYSSNAR PÅ MUSIK OCH KOLLAR LITE PÅ DATORN . JAG LOVADE JU ER ATT SVAREN SKULLE KOMMA UPP DENNA VECKAN. MEN DET VAR SÅ MÅNGA FRÅGOR SOM JAG HAR FÅTT SÅ DET KOMMER KOMMA EN VIDEOINLÄGG NÅN GÅNG FRAM ÖVER FÖR MIN MOBIL ÄR PÅ LAGNING OCH  DET ÄR DEN JAG BRUKAR FILMA MED OCH MIN KAMRA ÄR DÖD SÅ KAN TYVÄR INTE FILMA MED DEN. MEN JAG LOVAR ATT DET KOMMER SVAR MEN KANSKE INTE JUST DENNA VECKAN MEN HÅLL UT SIKT EFTER SVAREN PÅ BLOGGEN. MEN NU VET NI VARFÖR JAG INTE HAR SKRIVIT SVAREN MEN MAN VET ALDRIG OM JAG HINNER DENNA VECKAN OCH LÄGGA UT SVRAREN. MEN HEJDÅ NU VET NI HUR DET LIGGER TILL


Av karin gustafsson - 18 januari 2013 16:26

tjoo bloggen sitter på övervåningen med datorn i mitt snä. jag ville bara säga att jag måste tacka min familj och släkt och kompisar att dom har hjälp mig ditt jag är i dag om inte dom skulle hjälpa mig med alla misstag jag har gjort och betalat mina ridlektoner och nu ska jag få gå på två ridlektoner i veckan dom vet hur mycket hästar betyder för mig och jag ska vara stolt över mig själv att jag bloggar och har faktist kommit dit jag har kommit i dag. Men det är halv vägs till mitt mål. jag är glad över mig själv jag är glad att min familj och kompisar och släkt som har stöttat mig hela tiden hitt. jag ska vara nöjd att jag har dom att dom läser min blogg och hjälper mig med mina läxsor och allt ting. Ni ska veta en sak att jag är lycklig och att jag är glad och att man ska tro på sig och våga på sig själv och inte tänka att man inte ska klara det för då klarar man inte man måste stå upp för sig själv att våga stå dör det man har gjort och inte ljuga. man gör misstag i livet hela tiden nästan. våga vara dig själv annars bli det bara fel. När jag gick i 6an så försökte jag vara nån annan som jag inte var och hur gick det dåligt jag hammnade i fel gäng och gjorde dumma saker så gör inte sammma misstag som jag gjorde och att vara med dom man liter på och man ska inte ljuga mot dom man älskar. Men nu går jag i 7an och jag är mig själv och det går hur bra som hälst då kan kamratena lita på en och inte vara rädd och vill vara med er och kanske bli ihop med en. och ett tips om man vill bli ihop tjata inte och försök inte vara en fjortis det är bara dumt och göra skaker men jag vill bara att ni förstår att jag menar inget illa det jag skriver men jag vill inte att ni ska göra misstag och dumma skaker i livet som mig.

Av karin gustafsson - 17 januari 2013 19:34

hej bloggen i dag har jag varit i skolan och en kompis skiklade mig det var jätte kul slutade kl 3 då åkte jag hem sen var det att klä på sig ridsakerna och rid klärderna och mamma hade gjort mat så jag tog med det till stallet. lektonen började kl kvart över 4 men man skulle vara där kl kvart över 4. men nu sitter jag i soffan och slappar och glömm inte att det är frågestund på bloggen nu så passa på och skriv frågor och så svarar jag på dom i ett videoinlägg eller nåt men nu måste jag gå. puss och kram

Av karin gustafsson - 15 januari 2013 14:39

tjänare bloggen


nu sitter jag frmfrör dator i skolan har lite pus i mellan lektonerna. på torsdag blir det och åka till stallet och rida på det nya stället sen kanske jag ska ta privatlekton för min gammala ridlärare.Men mer bloggande blir det ikväll då kan jag lägga ut billder när jag hoppar och lite andra saker men jag lovar inget.Men i kväll börjar frågestunden på bloggen så jag anntar att svarer kommer upp nästa nästa vecka men vi får se. svarer från alla på facbook till min kompis och mig så då kommer dom upp i kväll om jag hinner. men vi frår se måste sluta ska ha lekton nu

Av karin gustafsson - 14 januari 2013 19:16

hej bloggen!!!!

 

det kommer bli en frågestund så passa på och ställ frågorna nu. i dag har jag varit i skolan med mina härliga kompisar vi pratade och chillade som vanligt. i mån blir det musik på schemat sen dom vanliga tråkiga sakerna i skolan men i mån kommer min bästa vän till backa. Men nu sitter jag i soffan och har pricis pratat med min kusin och han och hans syster kanske kunde hjälpa mig med bloggen och göra heder och fixsa företag som kan sponsra bloggen och lite sånna saker som är viktiga men ja då kan man checka det på listan. ska bara fixsa lite saker heder ska vi byta ut också den har jag haft så länge men nu måste jag gå så hejdå

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards