kakkan1114

Alla inlägg under juli 2013

Av karin gustafsson - 14 juli 2013 15:59

HEJ bloggen idag red jag kenta som vanligt det var super kul för han var pigg. nu sitter jag och gör ett album på facebook och lite mera. efter som vi hade min morbror här så kunde han ta lite fina bilder på mig och kentaa kommer lägga upp en billd bomb på bloggen i kväll om jag hinner. puss på er så läge

Av karin gustafsson - 12 juli 2013 21:16

Tjo är hos några kompisar på fest super kul. Skriver mer sen

Av karin gustafsson - 12 juli 2013 16:48

Hej jag har varit i stallet och hoppat en banna med Kenta .det var super kul hoppade ett hinder på 70 och sen ett hinder på 30 eller nåt. Det var kul och se han så duktig på att hoppa

Av karin gustafsson - 11 juli 2013 15:18

HEJ efter som jag har fått många frågor så kör vi en frågestund nu då så fråga på

tjo

Av karin gustafsson - 11 juli 2013 15:02

hej har kommit hem för en stund sen från stallet. jag hoppade 70 med kenta. nu sitter jag framför dator och bloggar och sjunger och chattar. men ska åka upp en sväng i kväll och mocka och sånt men det blev bara ett kort inlägg

Av karin gustafsson - 11 juli 2013 14:40

inanan jag började hade jag en fotbolls karriär och en gymnastik karriär men det la jag på hyllan och då tänkte jag att jag ville börja rida och att jag ville komma långt inom ridningen och mina kompisar sa nä du kommer alldrig komma långt och att du måste kämpa med att komma långt men lyssnade jag på det nej det gjorde jag inte. ja sa att bara om jag tror på mig så kommer jag komma långt inom ridningen och tack vara det så har jag vågat och trot på mig och hästen. Men efter ett tag ville jag sluta rida och det gjorde jag men sen tåg jag tag i ridningen igen och tack vare det så har jag klara och hoppat 70 cm med en häst som jag aldrig har hoppat inan med jag hade bara så lysst och hoppa och det gjorde jag. Familjen och släkten tror att jag kan komma långt inom ridningen efter som det är många i min släkt som är kända inom ridningen och det är tur för då kan dom träna mig och ge mig tips

Tjo

Av karin gustafsson - 10 juli 2013 20:59

Hej nu åker jag hem från stallet. Allt är klart har get kvälls mat till hästarna så nu blir det och käka middag och sova

Av karin gustafsson - 10 juli 2013 15:26

hej bloggen kl 11 cycklade jag och mamma och några kompisar till kenta och sen fick dom rida han lite. sen galopperade jag väldigt mycket för han var så pigg så då fick han ut sin egergi på att galoppera och det tyckte han var super kul. sen gjorde vi i ordning han för han skulle få vila efter våran galopp då fick han gå på grus hagen och fick hö där så nu står han där. vi ska åka upp vid 7 och mocka och göra i ordning hans mat och sen kl 8 ska vi släppa in alla hästarna. Men i mån om han är pigg så ska vi galoppera och hoppa vi får se hur det blir efter som vi ska ha gäster sen på kvällen. Men nu sitter jag och lyssnar på musik och sjug och låt som är super bra. kommer lägga upp film och bilder i mån eller idag ska ta med mobilen till stallet och filma och ta kort på min lilla prins han är så söt som man nästan vill åka ditt hela tiden och mysa med han. glömmde mobilen föra gången jag var där så då kunde jag ej ta kort men lovar att jag tar kort på han. skriver mer sen

Presentation

hej vad kul att du hittade hit. på min blogg får ni läsa om min vardag, hästar. kontakta mig på kakan1114@gmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

hur gamla är ni som läser min blogg. är nyfiken hur gamla ni är
 11
 10
 9
 13 eller äldre

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kenta

  kenta är en C-ponny som jag brukar rida på han är super go och söt han kommer ni få läsa om här på bloggen

vardag,hästlivet

  här kommer ni får läsa om min vardag och hästar

skriv gärna här

mirre

mirre

mirre heter jag och är 23 år gammal och är en arbaisk fullblod och är dressyrhäst. jag är karins foderhäst hon har mig på tors,lörd och ibland sönd. jag älskar och rida ut i skogen men jag gillar också och jobba i paddocken. jag är inte så duktig på att hoppa men jag kan hoppa fast jag är en dressyrponny.    


Ovido - Quiz & Flashcards